6 Aralık 2011 Salı

Mutlu İken Nasıl Mutsuz Olursunuz!!!

        Bugun sabah 7'de gözlerimi açtım:)Malum işe erken gidicektim.Hazırlandım ve 7:35 'de evimden çıktım.Bayır var bizim evden servisi bekledim yola kadar:(Malum kilo var yorgunlukta var tırmanıyor sanıyorum kendimi bir yerlere yoruyor o bayır beni birde kar yağsa ne yaparım acaba:(Ben bayırı çıktım ki patronun yeğeni Mehmet sapık gibi aramaya başlamıştı oysa henüz gelmemişlerdi bile beni almaya...Tam bayır bitti ohh be diyeceğim an servis gözüktü.Bindim servise 190 transit deniyor ondan servis aracımız ama araca binip hareket haline geçtiği için bizim zebella(Mehmet) gücüm yetmiyor kapıyı örtmeye sanki bir ton birşeyde itemiyorum sanıyorum ama mecburum örtmezsem üşeyecek yine benim:( İçimden dua ederek geldim işyerime indik servisten kapıda patronun abisi hemen günaydın dedim.Yukarı her zamanki mekanıma ömrümü bir nevi çürüttüm yere yani odama geldim.Hamaratımmı desem ama yokyok iş aşkı olan biri olarak akşamdan 2 plasiyer arkadaşın evraklarını bitirmiş ve hazırlamıştım.Hemen üzerimi çıkarıp pc mi açtım.Programımı açtım ve başladım işime ama hevesim yok uyuşuğum üşüyorum açım birde:(Neyse plasiyer arkadaş geldi evraklarını parasını teslim etti.Bitmişti onlarla işim patroncum demir para istedi onu götürüp verdim.Facebook açtım az dolanayım dedim kendimce....Az oyun oynadım iki oyunum var biri indiane jones biri cataville mi ne özenmedim isimlerini yazarken kızmayın sakın:)Sonra bakındım kimler online neler yazmışlar duvarda diye...İpeğimin faceni tıkladım bakındım neler eklemiş neler yapmış bayadır bakınmıyorum.Bir bıkmışlık var çünkü bende elimi kaldırsam geri düşüyor sanki:(Sonra gözüme bloğunu imlemiş facenden okuyayım dedim ve açtım.Pazar sabahı ve pazertesi sendromunu yazmış.Okudum içim acıyor bazen yazılanlardanda dedimmi de suçlu oluyorum ya neyse:(Sonra faceden yazdım İpekkkkkkkkkkk diye o ara oda online oldu yazıyorduki tam plasiyer 2 arkadaş günlük extrelerini almak için odama gelmişti.Hemen çevrim dışı oldum:(İlim irfan görmemiş patronun yobaz yegenleri plasiyerler.Kızmayın yada düşünmeyin düşüncesine bak şunun diye 9 yıldır bunları tanıdım çözdüm.İlim bilmeyen insanlık bilmeyen mahlukat bunlar işyerimdekiler:(Sonra gittiler İpeğim yazmıştı telsim açık ara istersen diye...Aldım elime telefonu aradım İpeğimi İpeğim diyorum ama kızgınım kırgınım ona:( Günaydın hoş beş ettik.Sonra dertlerimiz yani sevip yada değer verdiklerimiz adına konuşuyorduk.İpek pırpır anlatırken algılayamadım anlayamadım dedim anda durdu ve dediki >sende Onun gibisin dinlemiyorsunuz beni:( İpek anlamadım dedim tabi o ara İpeğin boğazına düğümlendi birşeyler İpek İpek diyorum cevap yok moralim bozuldu sesleniyorum karşımda ama cevap vermiyor.Kapadım telefonu sonra yazdım mesaj >sende at havanı dedim.Hiç zaman geçmeden geldi beni sarhoşlarla bir tuttun için de eki kullandın için affetmicem.Bende yazdım affetme ali kesen baskesensin sen:( Başkaları ile bir tutmuştum ya İpeğin deyişine göre anlamadım dedim de bana sende onun gibisin derken kendisinin başkası ile bir tuttunun farkında değildi sanırım:(Bazen dilim sussada hiç konuşmasa diyorum .İpek bana kızıyor hep ben anlatıyorum sende anlat dinleyim diyor.Ama gelin görünkü ne anlatıyorsam yeri geldimi alnıma kurşun misali sıkılıyor.İpek diyor sarhoşlarla bir tuttun anlatmıcam birşey kafama vurucaksan anlatmıcammmmmmmm.Kapadık telide mesajıda kestik.Küs kırgın bana ben kırılmam gücenmem taş varya bende taş.Sabah beri düşünüyorum uyuşum bir kuluna yaranamadım rabbimin var bir kusurumda...Ya kendime itiraf edemiyorum kusurumu yada farkında değilim kusurumun ne olduğundan....






3 yorum:

Yok dedi ki...

Ben "onun gibisin demedim!!"
Benim de anlamadığım oluyo sen anlatırken sözünü kesmiyorm anlayıp üzülme diye zaten devamını dinleyince çözüyorum başta ne dediğini.Takıntılarım var evet sen de biliyosun bunu.Ben konuşurken alay edilmesi gülünmesi-dinlenilmemek- ciddi bişey konuşurken başka şeyden bahsedilmesi misal.
Mesajın daha beter etti kapatıp yazacağına yüzüme deseydin SEN DE AT HAVANI ne demek ben ağlarken yaa:S

Neyse dinle kafanı elif hanım sen kusursuzsun bende kusur çok özür dilerim..

DOREMİ dedi ki...

bak m şimdi bende meraklandım..:)

Profösör dedi ki...

Hatasız kul olmaz elbet..